Doi parlamentari PSD de duzină au avut și ei o inițiativă proprie: o aberație legislativă

In Actual, National, Presatârnații

Când incompetenții nu mai știu ce să facă în Parlament între două indicații date de Dragnea despre cum să ridice mâna, se apucă de legiferat tâmpenii.

Iar presa mogulizată se face preș și le susține slugarnic inițiativele cu articole perverse.

Uitați-vă ce ilustrație au pus cei de la Adevărul în capul unei știri despre o inițiativă parlamentară care să interzică mașinile cu volan pe dreapta: o mașină făcută atât de praf încât nu se înțelege pe ce parte a avut volanul!

Oare ce ziarist cu șira spinării-macaroană poate să bage mâna-n foc că ce e acolo, în poză, a fost cândva o mașină cu volanul pe dreapta? Trebuie să-l credem pe cuvânt? De ce n-a pus o mașină în stare normală, cu volanul pe dreapta, circulând pe șosea tot pe… dreapta? Îi era lene să iasă pe stradă și să aștepte una dacă tot sunt așa de multe și ne agasează siguranța publică? Nu se cheamă asta manipulare pe față? Ăsta este respectul pentru cititori?

Fotografie manipulatoare cu care își ilustrează marele cotidian deontolog Adevărul un articol despre o inițiativă legislativă menită să interzică mașinile cu volan pe dreapta.

Tineri parlamentari plini de competențe pesediste

Nu se mai știe a câta inițiativă de interzicere a mașinilor cu volan pe dreapta vine de la doi parlamentari relevanți pentru modelul de succes din PSD.

Gabriel Petrea, un pupil al Ecaterinei Andronescu, care, din postura de mare student apolitic la Uniunea Națională a Studenților din România, a fost dat în vileag că se ocupa de echipa de campanie a Abramburicăi. Și a ajuns viceprimar la Sectorul 6, un cvasianonim care a demisionat cum a prins postul de deputat.

Beatrice Tudor, calificată ca legiuitor probabil de bogata experiență pe postul de consilieră personală a lui Dragnea… Tot din Sectorul 6 unde, probabil, se ținea de mână cu Petrea.

Miopia ranchiunoșilor

Vă spun eu, că sunt „calificat” în problemă: am mașină cu volanul pe dreapta. Una moștenită de la tata. Că tata, unul dintre cei mai buni profesori de fizică din oraș, n-avea salariu precum pensiile speciale ale milițienilor, securiștilor, torționarilor și parlamentarilor. Și a primit și el o mașină de la frate-miu, cel plecat de 20 de ani, evident, într-o țară normală la cap, monarhică, respectabilă etc.

Legiuitorii pesediști își bazează inițiativa pe niște statistici culese și interpretate tendențios. Luate de la poliția care susține că 90% din accidentele în care sunt implicate mașini cu volanul pe dreapta sunt din vina conducătorilor acestora.

Doar că NU poliția, ci asiguratorii au statistica completă. Fiindcă la ei ajung TOATE accidentele, inclusiv tamponările fără victime, rezolvate amiabil.

Ultima statistică (2014) dată de asiguratori indica un procentaj sub 3,8 accidente la suta de autovehicule în România. Canada avea în acel an 3,6%. Și Canada are drumuri, nu glume proaste, cel mai adesea tragice.

Iar aici vine surpriza: dacă din totalul autovehiculelor 3,7% erau implicate în accidente, din cel al mașinilor cu volan pe dreapta doar 0,1% călcau pe bec! O mai fi crescut procentajul din 2014? O fi ajuns măcar la jumătate din procentajul general?

Eu cred și chiar aș paria că nu. Știți de ce? Fiindcă cei care conduc cu un „handicap” de vedere, ca și cei cu ochelari sau cataractă, sunt mai atenți. Credeți că noi nu știm că, dacă suntem implicați în vreun incident, oricât de nesemnificativ, suntem vinovați din start? Că așa-i țara asta, plină de prejudecăți și proști care nu vor să și le scoată din cap.

Eu conduc și cu volan pe dreapta de acum 10 ani. Și, în acest răstimp, „am reușit” doar să tamponez ușor bara din spate. La parcare. În rest, am fost lovit din vina altora în lateral, în spate și, dacă nu eram atent și precaut, o luam și din față de nenumărate ori.

Oare acești legiuitori de geniu s-au gândit măcar o secundă ce implicații ar putea avea o așa măsură? Ia ziceți, deputații listelor votate „cu ochii închiși”, ce faceți cu transportatorii care vin din Marea Britanie? Sau din Malta? Sau din Cipru? Sau din Irlanda? Îi opriți la graniță și îi puneți să facă transbordarea în camioane cu volan pe stânga? Sau pe ei îi lăsați să treacă, iar pe mine, cetățean în… țara mea, mă considerați de rangul 2 în fața unor străini?

Iar cu românii plecați în Anglia care vin în concediu ce faceți? Le dați interdicție?

Hai, ziceți voi, promotorii lui „mândru că ești român” și dus cu pluta!

Nu „dreptacii” sunt de vină, ci inconștienții. Inclusiv cei „de stânga” ideologică

Fiindcă nu din cauza vizibilității mor oamenii în depășiri, ci din cauza inconștienței. Cum să te apuci de o depășire dacă nu vezi ce vine din față și/sau ce spațiu de manevră ai disponibil? Asta ține de vizibilitate sau de inconstiență?

Dar poate, în logica acestor tineri deputați, poate interzicem chiar și șofatul pentru ochelariști. Că și ei au un „handicap” de vizibilitate. Sau poate interzicem depășirea pe timpul nopții. Că atunci nu se văd căruțele nesemnalizate care circulă inclusiv pe drumurile naționale.

Gabriel Bertea, garantat de Ecaterina „Abramburica” Andronescu, la rândul ei „garantată” de Vanghelie

Fiindcă buba unei astfel de inițiative – într-o lume unde până și în America sunt mașini cu volan pe dreapta (de exemplu, Nissanuri de mare putere care se aduc direct din Japonia) – constă în turnul de fildeș în care viețuiesc legiuitorii. Un loc de unde orbii decid pentru chiori.

Vin doi hăbăuci să legifereze partea pe care se află volanul într-o țară care nu are marcaje vizibile pe drumuri. Nu are indicatoare de curbă, nu are parapeți, nu are asfalt fără gropi. Nu are autostrăzi care să fie circulabile pe zăpadă, ploaie, ceață, gheață…

Are, în schimb, surpări de șosea pe câte o bandă întreagă semnalizate doar cu niște crengi de copaci. Are amenzile de la clasa a V-a de sancțiuni, cele pentru administratorul drumului, puse în Codul Ruter doar teoretic. Fiindcă nu se dau aproape niciodată… Are intersecții fără vizibilitate și lucrări prost semnalizate.

Îi văd pe cei doi parlamentari de duzină, oameni tineri, viitorul țării cică. Oare lor nu le este rușine, măcar de ei înșiși dacă nu de noi?

Beatrice Tudor, într-o companie selectă (Spiderman-Bacalbașa și „Fă, Doina”) de la care, probabil, s-a molipsit. Foto: contul de Facebook al tinerei deputate

Oare tinerii deputați vizionari mândria PSD-ului vor interzice și mașinile de colecție, cum ar fi Rolls-Royce, Jaguar, MG, Mini Morris, Aston Martin sau Austin aduse direct din Marea Britanie?

Eu cred că asemenea păcălici legislativi nici nu au permis. Fiindcă, dacă aveau, măcar își aminteau că instructorul lor, la școala de șoferi, stătea, evident, în dreapta. Și, dacă stătea acolo, înseamnă că nu vedea pe unde merg? Nu le călca el frâna când o luau pe arătură?

Sau poate au și, tocmai de aceea, au niște sechele. Probabil au ciudă pe instructorul care i-a învățat să țină volanul! Că-și amintesc și astăzi, când îi cheamă Dragnea să le dea ordinul de zi, cum îi suduia și-i umilea… Rușine pentru așa oameni tineri de pomană!

E suficient un click ca să-i ajuți pe Fărămoguli!
Become a patron at Patreon!

You may also read!

Oțelul Galați a pierdut meciuri importante de fiecare dată când primarul Pucheanu s-a lipit aiurea de imaginea echipei. Pucheanu a purtat ghinion Oțelului și la barajul pierdut cu Brăila, în 2021

Oțelul Galați a pierdut meciuri importante de fiecare dată când primarul Galațiului, Ionuț Pucheanu, și-a lipit numele de echipă,

Read More...

Oțelul a pierdut finala Cupei României! Gălățenii, înfrângere dureroasă la penaltiuri cu Corvinul. Doar suporterii Oțelului au fost la înălțime

Oțelul Galați a pierdut finala Cupei României, după un meci dramatic, care a fost decis la penaltiuri. Gălățenii au

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Mobile Sliding Menu